""""""
Logo Powiat Suwalski

STAROSTWO POWIATOWE W SUWAŁKACH

ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. centrala: +48 87 565 92 00,
fax: +48 87 566 47 18

bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

SPIS TELEFONÓW
GODZINY PRACY URZĘDU
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Kasowej przy ul. Świerkowej 60, 16-400 Suwałki
czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Suwałkach
poniedziałek – piątek 7:30-15:30

Wydział Komunikacji,
Wydział Architektury i Budownictwa

poniedziałek - piątek 8:00 - 14:30
Wersja Angielska Serwisu Wersja Litewska Serwisu


""""""

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 8 grudnia 2016 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko pracy ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji

 

 

   I.       Nazwa i adres jednostki:

 Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

  II.       Określenie  stanowiska urzędniczego:

 Stanowisko pracy ds. rejestracji pojazdów

 w Wydziale Komunikacji

 1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

 III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)       jest obywatelem polskim,

2)       posiada wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo,

3)       posiada  3 – letni staż pracy,

4)     ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

5)   posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: stanowisku pracy ds. rejestracji pojazdów,

6)   nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)       cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

2.   Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 1)  wykształcenie wyższe magisterskie: administracja, prawo,

2)      znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

3)      znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

4)  znajomość ustawy  -  Kodeks postępowania administracyjnego,

5)      znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

6)      znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

7)      znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,

8)      znajomość ogólnych zasad wynikających z ustawy o opłacie skarbowej,

9)      znajomość ustawy - Prawo o ruchu drogowym,

10)  znajomość rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów,

11)  znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych czynności organów       w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach.

 

 IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

 

1.     Rejestracja pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, kart pojazdu, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych i znaków legalizacyjnych na tablice rejestracyjne.

2.     Przyjmowanie oświadczeń i wydawanie wtórników pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych, kart pojazdu, nalepek kontrolnych oraz znaków legalizacyjnych w zamian za utracone, zniszczone lub skradzione dokumenty. 

3. Czasowa rejestracja pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic tymczasowych.

4.     Przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu.

5.     Prowadzenie spraw związanych z zawiadomieniem o zmianie stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.

6.   Czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i dopuszczanie do ruchu pojazdów wycofanych.

7.  Prowadzenie spraw związanych z zatrzymywaniem i zwracaniem dowodów rejestracyjnych.

8.     Wyrejestrowywanie pojazdów na wnioski ich właścicieli lub z urzędu  w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach.

9.     Prowadzenie archiwum z aktami pojazdów.

10.  Udzielanie informacji uprawnionym jednostkom w zakresie posiadanych baz danych.

 

    V.          Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

         1. Dokumenty niezbędne:  

 

1)         kwestionariusz osobowy,*

2)         list motywacyjny,

3)          kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na        30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),

4)      kserokopia dokumentów potwierdzających  3- letni staż pracy,

5)          oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracy ds. rejestracji pojazdów,*

6)          oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,*

7)     oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne                 i skarbowe,*

8)          oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,*

9)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.*

 

   2. Dokumenty dodatkowe:

1)     kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

 

 VI.          Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

1.W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.

2.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.

3.Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
    a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1)     praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze

2)     pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

3)     bezpośredni kontakt z klientem.

  1. Przewidywany termin zatrudnienia:  styczeń 2017 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: stanowisko pracy ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji w terminie do dnia 23 grudnia 2016 r., do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

 

  IX. Inne informacje.     

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 39/2016 Starosty Suwalskiego z dnia 8 grudnia 2016 r.            w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 39/2016 Starosty Suwalskiego z dnia 8 grudnia 2016 r.                      w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym     w Suwałkach.

 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz.902) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze       w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

  Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)     etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych (niezbędnych), określonych w ogłoszeniu,

2)  etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną polegający na sprawdzeniu stopnia spełnienia wymagań dodatkowych oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów


Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

 

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego             w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy           o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Oferty niezakwalifikowane do etapów naboru należy odbierać osobiście od dnia 6 lutego 2017 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone. 

 

Dodatkowych informacji udzielają:                                                                               

1)     Jolanta Sawicka – Naczelnik Wydziału; tel. 87 5659245

2)     Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,

3)   Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

 

 

 STAROSTA

/-/

Szczepan Ołdakowski

     


 

 

 

 

 

 

 

 

* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta      w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

       

Pliki do pobrania

Pozostałe Konkursy