""""""
Logo Powiat Suwalski

STAROSTWO POWIATOWE W SUWAŁKACH

ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. centrala: +48 87 565 92 00,
fax: +48 87 566 47 18

bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

SPIS TELEFONÓW
GODZINY PRACY URZĘDU
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Kasowej przy ul. Świerkowej 60, 16-400 Suwałki
czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Suwałkach
poniedziałek – piątek 7:30-15:30

Wydział Komunikacji,
Wydział Architektury i Budownictwa

poniedziałek - piątek 8:00 - 14:30
Wersja Angielska Serwisu Wersja Litewska Serwisu


""""""
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty w ramach rozeznania  cenowego 

Powiat Suwalski zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej w ramach prowadzonego rozeznania cenowego na wykonanie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) przepisów ustawy nie stosuje się), obejmującego: wykonanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej na roboty budowlane zaplanowane w zabytkowej kordegardzie w Dowspudzie, Gmina Raczki, Powiat Suwalski, wraz z przedmiarem i kosztorysem  inwestorskim, 

w dwóch częściach:

A. Część Pierwsza:  w oparciu o założenia programowe wg załączonego załącznika graficznego obejmująca:

- Projekt budowlany, który powinien zawierać szczegółowe rozwiązania techniczne

w zakresie niezbędnym do precyzyjnego  wykonania zaplanowanych robót.

- Projekt zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem mapy do celów projektowych w skali 1:500 wykonanej i dostarczonej  na koszt  Inwestora.

Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków, zatem roboty należy prowadzić na podstawie  pozwolenia na budowę. Budynek  był przebudowywany i wyremontowany, roboty zakończono w 2015 roku.

Inwestor dostarczy Projektantowi  Pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prace objęte niniejszym rozeznaniem.

Dokumentacja powinna być sporządzona na podstawie obowiązujących przepisów i dostarczona Zamawiającemu wraz z uzgodnieniami  w czterech egzemplarzach natomiast kosztorys inwestorski - w 2 egzemplarzach. Wersja elektroniczna całości opracowania - w jednym egzemplarzu.

I. Opis robót wynikających z nowej funkcji pomieszczeń, które powinien obejmować projekt:

Opracowane przez architekta założenia umożliwiające  catering (wyłącznie), w ramach których niezbędna jest:

1. Adaptacja wc dla niepełnosprawnych na zmywalnię;

2. Adaptacja zaplecza socjalnego na rozdzielnię posiłków;

3. Dodatkowa funkcja recepcja- bar.

4.Przebudowa wc i pomieszczenia gospodarczego  na wc dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych;

5. Wykorzystanie pomieszczenia pod schodami  jako porządkowe- z oddzieleniem urządzeń, uniemożliwiającym ich przypadkowe uszkodzenie;

6. Adaptacja pokoju na cele socjalne.

7. Projekt branży elektrycznej zapewniający  zasilenie wszystkich (nowych i  funkcjonujących) urządzeń elektrycznych, który poprzedzi analiza technicznych możliwości zasilenia w energię elektryczną dodatkowych urządzeń w budynku   kordegardy. Zaplanowano zawieszenie  dwóch kurtyn powietrznych  nad każdymi drzwiami wejściowymi o mocy 10kW każda. Użytkownik planuje, że zostanie zainstalowana  zmywarko- wyparzarka moc 5150W, lodówka i zamrażarka, wentylator szt 2 moc 200W, kuchenka indukcyjna moc 3500W oraz ekspres do kawy moc 1400W, czajnik szt 2 moc 2400W, mikrofalówka moc 2200W. W  pomieszczeniu kuchennym potrzebne także 4-6 szt  gniazd z uziemieniem.

B. Część Druga:

1. Dostosowanie stanu istniejącego systemu grzewczego w  budynku wyremontowanej i przebudowanej  kordegardy  do parametrów  podawanych przez kotłownię lokalną oraz opracowanie dokumentacji  wykonawczej i kosztorysu  inwestorskiego  robót mających  na celu  uzyskanie  normatywnych temperatur w pomieszczeniach kordegardy.

II. Dokumentacja powinna uwzględniać niezbędne do wykonania roboty budowlane:

Ad. 1 i 2:

a) wentylacja mechaniczna według  projektu branżowego;

b) rozkucie ściany dzielącej pomieszczenie wc i zaplecze recepcji, w miejscu zamurowanej wnęki po drzwiach, na szafę przelotową- obowiązkowo;

c) wykonanie otworu górą o szerokości 120cm i wysokości 60cm, które posłuży jako naświetle, celem doświetlenia rozdzielni- obowiązkowo;

d) demontaż armatury wc dla niepełnosprawnych;

e) wymiana drzwi do zmywalni, obowiązkowo z oknem podawczym;

Ad. 5:

a) rozkucie ściany działowej (wzniesionej współcześnie) pomieszczeń: wc i  porządkowego;

b) demontaż armatury i montaż nowej, przeznaczonej dla niepełnosprawnych, z dodatkowym zamontowaniem drzwi;

c) montaż prysznica.

Ad. 1,2,5:

a) rozbudowa instalacji  niezbędna do zasilenia nowych urządzeń  oraz kurtyn powietrznych wg projektu branżowego, z możliwością  przebudowy lub rozbudowy zasilania (w miarę potrzeb i uwarunkowań technicznych od złącza  kontrolno-pomiarowego na zewnątrz, przy słupie,   do rozdzielni głównej w  budynku kordegardy.

III. W pomieszczeniach, w związku z nową funkcją, niezbędne jest następujące wyposażenie, które należy ująć w kosztorysie, podobnie, jak pozostałe, nowe urządzenia wymienione w pkt. I.7. urządzenia:
1. Pomieszczenie zmywalni:
       a) szafa przelotowa we wnęce;
       b) umywalka do rąk;
       c)  zmywarko-wyparzarka podblatowa;
       d) zlew dwukomorowy;
       e) drzwi z oknem podawczym;
       f) stolik (wózek) na naczynia;
       g) szafki górne na naczynia.
2. Pomieszczenie  rozdzielnia posiłków:
       a) stół roboczy;
       b) umywalka do rąk.
3. Bufet - wydawanie posiłków z funkcją recepcji:
       a) umywalka do rąk.
4. Pokój socjalny (szatnia i administracja.)
5. WC dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

IV. Warunek udziału w postępowaniu:
1/ posiadanie  uprawnień lub dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia  do projektowania  robót branży elektrycznej, sanitarnej i konstrukcyjnej  objętych rozeznaniem, potwierdzone oświadczeniem i przedłożeniem Zamawiającemu   dokumentów potwierdzających ten fakt,  najpóźniej przed podpisaniem umowy.    
2/ warunkiem jest, żeby oferent nie podzlecał całego przedmiotu opracowania innym podmiotom i koordynował całość opracowania.
V. Uwarunkowania realizacji zamówienia:

Oczekiwany termin wykonania zamówienia 6 tygodni  od daty podpisania umowy. Płatność 30 dni po protokolarnym odbiorze opracowania, przelewem, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego).

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu w terminie do 01.07.2016 r.  do godz. 9:00; drogą mailową, faksem lub dostarczyć bezpośrednio na adres Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60 (do Biura Obsługi Klienta). Oferty, które wpłyną do Starostwa po godz. 09.00 wyznaczonego dnia – nie będą rozpatrywane.

VI. Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
• Nazwę i adres  Oferenta,
• Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień wszystkich branż  ujętych  w dokumentacji  i przynależność do Izby Inżynierów
• Cenę oferty brutto łączną z wyszczególnieniem części A i B,
• Oferta w wersji papierowej musi być opatrzona pieczęcią firmową i podpisem wykonawcy oraz zawierać datę jej sporządzenia.
VII. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i inne informacje dla Projektanta:

1. Cena (85%);  

Sposób obliczenia punktów: (cena najniższa: cena oferty badanej)x85%x100=…pkt

2. Termin opracowania (15%);.

Sposób obliczenia punktów: (najkrótszy termin: termin  realizacji badanej oferty)x15%x100=…pkt.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie brana łączna ilość punktów  uzyskana w obu kryteriach.Zamawiający dokona wyboru oferty w przypadku posiadania wystarczających  środków finansowych na w/w cel. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi faksem/e-mailem.

Sprawę prowadzi Wydział PIR, informacji udziela Pani Małgorzata Micał, tel. 87 565 92 73, e-mail: sekretariat@powiat.suwalski.pl.   

Pliki do pobrania

Pozostałe Zamówienia