""""""
Logo Powiat Suwalski

STAROSTWO POWIATOWE W SUWAŁKACH

ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. centrala: +48 87 565 92 00,
fax: +48 87 566 47 18

bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

SPIS TELEFONÓW
GODZINY PRACY URZĘDU
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Kasowej przy ul. Świerkowej 60, 16-400 Suwałki
czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Suwałkach
poniedziałek – piątek 7:30-15:30

Wydział Komunikacji,
Wydział Architektury i Budownictwa

poniedziałek - piątek 8:00 - 14:30
Wersja Angielska Serwisu Wersja Litewska Serwisu


""""""

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty

w ramach rozeznania cenowego  

Powiat Suwalski zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej w ramach prowadzonego rozeznania cenowego na wykonanie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) przepisów ustawy nie stosuje się),  obejmującego:
wykonanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej na roboty budowlane zaplanowane w zabytkowej kordegardzie w Dowspudzie, Gmina Raczki, Powiat Suwalski, wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim, w dwóch częściach:

A. Część Pierwsza:
w oparciu o założenia programowe wg załączonego załącznika graficznego obejmująca:
- Projekt budowlany, który powinien zawierać szczegółowe rozwiązania techniczne w zakresie niezbędnym do precyzyjnego  wykonania zaplanowanych robót.
- Projekt zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem mapy do celów projektowych w skali 1:500 wykonanej i dostarczonej na koszt Inwestora.
Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków, zatem roboty należy prowadzić na podstawie pozwolenia na budowę. Budynek był przebudowywany i wyremontowany, roboty zakończono w 2015 roku. Projekt wymaga Pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prace objęte niniejszym rozeznaniem.
Dokumentacja powinna być sporządzona na podstawie obowiązujących przepisów i dostarczona Zamawiającemu wraz z uzgodnieniami w czterech egzemplarzach natomiast kosztorys inwestorski- w 2 egzemplarzach. Wersja elektroniczna całości opracowania - w jednym egzemplarzu.
(Dokumentacja będzie uzgadniana z udziałem inwestora).

I. Opis robót wynikających z nowej funkcji pomieszczeń, które powinien obejmować projekt:
Opracowane przez architekta założenia umożliwiające catering (wyłącznie), w ramach których niezbędna jest:
1. Adaptacja wc dla niepełnosprawnych na zmywalnię;
2. Adaptacja zaplecza socjalnego na rozdzielnię posiłków;
3. Dodatkowa funkcja recepcja - bar.
4. Przebudowa wc i pomieszczenia gospodarczego na wc dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych;
5. Wykorzystanie pomieszczenia pod schodami jako porządkowe - z oddzieleniem urządzeń, uniemożliwiającym ich przypadkowe uszkodzenie;
6. Adaptacja pokoju na cele socjalne.
7. Projekt branży elektrycznej zapewniający zasilenie wszystkich (nowych i funkcjonujących) urządzeń elektrycznych, który poprzedzi analiza technicznych możliwości zasilenia w energię elektryczną dodatkowych urządzeń w budynku kordegardy. Zaplanowano zawieszenie dwóch kurtyn powietrznych nad każdymi drzwiami wejściowymi o mocy 10kW każda. Użytkownik planuje, że zostanie zainstalowana zmywarko - wyparzarka moc 5150W, lodówka i zamrażarka, wentylator szt 2 moc 200W, kuchenka indukcyjna moc 3500W oraz ekspres do kawy moc 1400W, czajnik szt 2 moc 2400W, mikrofalówka moc 2200W. W pomieszczeniu kuchennym potrzebne także 4-6 szt  gniazd z uziemieniem.

B. Część Druga:

1. Dostosowanie stanu istniejącego systemu grzewczego w budynku wyremontowanej i przebudowanej kordegardy do parametrów podawanych przez kotłownię lokalną oraz opracowanie dokumentacji wykonawczej i kosztorysu inwestorskiego robót mających na celu uzyskanie  normatywnych temperatur w pomieszczeniach kordegardy.

II. Dokumentacja powinna uwzględniać niezbędne do wykonania roboty budowlane:

Ad. 1 i 2:
a) wentylacja mechaniczna według  projektu branżowego;
b) rozkucie ściany dzielącej pomieszczenie wc  i zaplecze recepcji, w miejscu zamurowanej wnęki po drzwiach, na szafę przelotową- obowiązkowo;
c) wykonanie otworu górą o szerokości 120cm i wysokości 60cm, które posłuży jako naświetle, celem doświetlenia rozdzielni- obowiązkowo;
d) demontaż armatury wc dla niepełnosprawnych;
e) wymiana drzwi do zmywalni, obowiązkowo z oknem podawczym;
Ad. 5:
a). rozkucie ściany działowej (wzniesionej współcześnie) pomieszczeń: wc i porządkowego;
b). demontaż armatury i montaż nowej, przeznaczonej dla niepełnosprawnych, z dodatkowym zamontowaniem drzwi;
c). montaż prysznica.
Ad. 1,2,5:
a) rozbudowa instalacji niezbędna do zasilenia nowych urządzeń oraz kurtyn powietrznych wg projektu branżowego, z możliwością  przebudowy lub rozbudowy zasilania (w miarę potrzeb i uwarunkowań technicznych od złącza kontrolno - pomiarowego na zewnątrz, przy słupie, do rozdzielni głównej w budynku kordegardy.

III. W pomieszczeniach, w związku z nową funkcją, niezbędne jest następujące wyposażenie, które należy ująć w kosztorysie, podobnie, jak pozostałe, nowe urządzenia wymienione w pkt. I.7. urządzenia:


1. Pomieszczenie zmywalni:

a) szafa przelotowa we wnęce;
b) umywalka do rąk;
c) zmywarko - wyparzarka podblatowa;
d) zlew dwukomorowy;
e) drzwi z oknem podawczym;
f) stolik (wózek) na naczynia;
g) szafki górne na naczynia.
2. Pomieszczenie rozdzielnia posiłków:
a) stół roboczy;
b) umywalka do rąk.
3. Bufet- wydawanie posiłków z funkcją recepcji:
a) umywalka do rąk.
4. Pokój socjalny (szatnia i administracja).
5. Wc dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

IV. Warunek udziału w postępowaniu:

1/ posiadanie uprawnień lub dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania robót branży elektrycznej, sanitarnej i konstrukcyjnej objętych rozeznaniem, potwierdzone oświadczeniem i przedłożeniem Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ten fakt,  najpóźniej przed podpisaniem umowy.    
2/ warunkiem jest, żeby oferent nie podzlączał całego przedmiotu opracowania innym podmiotom i koordynował całość opracowania.


V. Uwarunkowania realizacji zamówienia:
Oczekiwany termin wykonania zamówienia 6 tygodni od daty podpisania umowy. Płatność 30 dni po protokolarnym odbiorze opracowania, przelewem, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego).
Ofertę należy złożyć w terminie do 15.07.2016 r. do godz. 10:00; drogą mailową, faksem lub dostarczyć bezpośrednio na adres Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60 (do Biura Obsługi Klienta). Oferty, które wpłyną do Starostwa po godz. 10.00 wyznaczonego dnia – nie będą rozpatrywane.

VI. Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

• Nazwę i adres  Oferenta,
• Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień wszystkich branż ujętych w dokumentacji i przynależność do Izby Inżynierów
• Cenę oferty brutto łączną z wyszczególnieniem części A Część Pierwsza i B. Część Druga.
• Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej (na część A lub na część B)
• Oferta w wersji papierowej musi być opatrzona pieczęcią firmową i podpisem wykonawcy oraz zawierać datę jej sporządzenia.
VII. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i inne informacje dla Projektanta:
1. Cena (90%);  
Sposób obliczenia punktów: (cena najniższa: cena oferty badanej)x90%x100=…pkt

2. Termin opracowania (10%);.
Sposób obliczenia punktów: (najkrótszy termin: termin  realizacji badanej oferty)x10%x100=…pkt.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie brana łączna ilość punktów uzyskana w obu kryteriach.
Zamawiający dokona wyboru oferty w przypadku posiadania wystarczających  środków finansowych na w/w cel.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi faksem/e-mailem.

Sprawę prowadzi Wydział PIR, informacji udziela Pani Małgorzata Micał,
tel. 87 565 92 73, e-mail: sekretariat@powiat.suwalski.pl.   

Pliki do pobrania

Pozostałe Zamówienia