""""""
Logo Powiat Suwalski

STAROSTWO POWIATOWE W SUWAŁKACH

ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. centrala: +48 87 565 92 00,
fax: +48 87 566 47 18

bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

SPIS TELEFONÓW
GODZINY PRACY URZĘDU
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Kasowej przy ul. Świerkowej 60, 16-400 Suwałki
czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Suwałkach
poniedziałek – piątek 7:30-15:30

Wydział Komunikacji,
Wydział Architektury i Budownictwa

poniedziałek - piątek 8:00 - 14:30
Wersja Angielska Serwisu Wersja Litewska Serwisu


""""""

I. Podstawa prawna:

art. 221 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U z 2020 r. poz. 256)

II. Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,
Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 20,
telefon: (087) 565 92 00.

III. Wymagane dokumenty:

nie ma

IV. Opłaty:

nie ma

V. Termin na załatwienie sprawy:

Skargi załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Skargi wniesione przez posłów na Sejm, senatorów i radnych we własnym imieniu albo przekazane do załatwienia innej osoby – w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia albo przekazania.

VI. Informacja o trybie odwoławczym:

Na niezałatwienie sprawy w terminach określonych powyżej stronie służy zażalenie do organu administracji publicznej wyższego stopnia.

Organem właściwym do rozpatrzenia skargi, dotyczącej zadań lub działalności:

  • Rady Powiatu w Suwałkach jest Wojewoda Podlaski, a w zakresie spraw finansowych – Regionalna Izba Obrachunkowa w Białymstoku Zespół w Suwałkach;
  • Zarządu Powiatu w sprawach należących do administracji rządowej – Wojewoda Podlaski;
  • Zarządu Powiatu, Starosty Suwalskiego, a także kierowników powiatowych służb, inspekcji, straży i innych jednostek organizacyjnych powiatu – Rada Powiatu
    w Suwałkach.

VII. Miejsce złożenia dokumentów:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60, Biuro Obsługi Klienta pok. 20.