Zaproszenie do składania oferty na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suwałkach w latach 2019 - 2022
Dodano dnia: 2019-10-24
Zaproszenie do składania oferty na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suwałkach
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w zakresie wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suwałkach w latach 2019 – 2022.
1.Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku .
Tablice rejestracyjne winny spełniać wymogi określone w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.), a w przypadku zmiany wymienionych przepisów zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018 r. poz.1751), a w przypadku zmiany wymienionych przepisów zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Przewidywana ilość tablic do zamówienia w latach 2019 – 2022 przedstawia się następująco:
- tablice samochodowe (jednorzędowe i dwurzędowe) - 11.000 szt
- tablice motocyklowe - 1.000 szt
- tablice motorowerowe - 250 szt
2) Dostawa tablic realizowana będzie partiami, w ilościach i rodzajach określonych każdorazowo przez Zamawiającego w terminie 7 dni, a w przypadku wtórników tablic w ciągu 4 dni od złożenia pisemnego zamówienia.
3) Dostarczane tablice będą opakowane w oznaczonych numerami kartonach, które zabezpieczą tablice przed uszkodzeniem. Koszt opakowań będzie wliczony w cenę tablic.
4) Wykonawca będzie dostarczał tablice do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Suwałkach na własny koszt.
5) Okres gwarancji na dostarczone tablice będzie wynosił 3 lata od dnia ich dostarczenia.
6) Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych.
2.Termin wykonania.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia 01.12.2019 r. do dnia 31.05.2022 r. lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia.
3.Opis warunków udziału.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) powinni spełniać zgodnie z zał. Nr 1 warunki:
a) posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
c) dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2) posiadać doświadczenie w zakresie dostaw tablic rejestracyjnych.
Przedłożyć wykaz dostaw (co najmniej dwie) wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych o wartości 100.000 zł brutto i dwie referencje od odbiorców ujętych w wykazie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia.
3) posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice
rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” ( Dz.U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm. ) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy,
4.Wykaz dokumentów i oświadczeń do dostarczenia przez Wykonawcę:
1) formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2) wykaz usług – załącznik nr 2,
3) projekt umowy – załącznik nr 3,
4) zaświadczenie marszałka województwa o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych.
5.Kryteria oceny ofert.
Z Wykonawcą, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia i spełni warunki określone przez Zamawiającego zostanie zawarta umowa w zakresie wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
6. Warunki płatności.
Zapłata za każdą zamawianą dostawę tablic następować będzie w oparciu o fakturę płatną w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, wystawioną w następujący sposób:
Nabywca: Powiat Suwalski
16-400 Suwałki
ul. Świerkowa 60
NIP: 8442081910
Płatnik: Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
7.Termin i miejsce składania ofert.
Ofertę należy złożyć do dnia 13 listopada 2019 roku do godziny 11.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, Biuro Obsługi Interesanta pokój nr 20 lub przesłanie pocztą na wskazany adres.
8. Opis przygotowania oferty:
Ofertę, której wzór stanowi
załącznik nr 1 do zaproszenia należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem
„Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki”
z dopiskiem „Oferta na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla
Starostwa Powiatowego
w Suwałkach”. Formularz ofertowy i oświadczenie powinny być
podpisane przez upoważnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów
potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Oferty
dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do nadawcy.
9. Uwagi
Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest: naczelnik Wydziału Komunikacji – Jolanta Sawicka tel. 87 565 92 45, e- mail: jolanta.sawicka@powiat.suwalski.pl
Spis załączników:
1) załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
2) załącznik Nr 2 – Wykaz usług,
3) załącznik Nr 3 – Wzór umowy
10.Klauzula RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady )UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz.Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana
danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach jest
Starosta Suwalski. Dane adresowe: ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, telefon:
87 565 9200, adres e-mail: sekretariat@powiat.suwalski.pl
2)W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:
- drogą elektroniczną: iod@powiat.suwalski.pl
- telefonicznie: 87 565 92 53
- pisemnie: adres siedziby Administratora danych
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c i f RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienia oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych Administratora Danych.
6) Obowiązek podania danych osobowych przez osobę, której dotyczą, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana – do zawarcia i realizacji umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do tych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8)Osoba, której dane dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych dotyczących jej danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy taka osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje osobie, której dane dotyczą:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO.
10) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do zależytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
Pliki do pobrania
Informacje o piku (nazwa, opis) |
---|
Załączniki (docx, rozmiar: 23.31 KB)Link otwiera się w nowym oknie
|
Pozostałe Zamówienia
-
Zaproszenie do złożenia oferty: „Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki pod organizację małej gastronomii i ogródka piwnego podczas ŚWIĘTA PLONÓW 2025
Dodano dnia: 2025-07-14Zarząd Powiatu w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na następujące zadanie: „Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki pod organizację małej gastronomii i ogródka piwnego podczas ŚWIĘTA PLONÓW 2025 – DOWSPUDA w dniu 7 września 2025 r.” -
Zaproszenie do złożenia oferty: Kompleksowa obsługa sceniczna imprezy pn. „Święto Plonów 2025"
Dodano dnia: 2025-06-17Zaproszenie do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto, zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na następujące zadanie: Kompleksowa obsługa sceniczna imprezy pn. „Święto Plonów 2025", Dowspuda, 7 września 2025 r. -
Informacja o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2025 r."
Dodano dnia: 2025-04-15Starostwo Powiatowe w Suwałkach, informuje o unieważnieniu postępowania na zadanie: ,,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2025 r.” (Dz. U. z 2023 r. poz. 714 z późn. zm.)” -
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2025 r."
Dodano dnia: 2025-03-13Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty. -
Zapytanie ofertowe - "Wykonanie pogłębionej diagnostyki wybranych drzew alei w Dowspudzie za pomocą nieinwazyjnych badań instrumentalnych"
Dodano dnia: 2024-11-13Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu pogłębionej diagnostyki wybranych 16 drzew alei w Dowspudzie za pomocą poniższych nieinwazyjnych badań instrumentalnych w zakresie stabilności drzew (...). -
Ogłoszenie o zamówieniu - Powiat Suwalski. Dostawa energii elektrycznej na lata 2025-2026.
Dodano dnia: 2024-10-01Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r. do 11 punktu poboru (PPE) o szacowanym wolumenie – 569,10 MWh, szczegóły dotyczące obiektu znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ. -
Ogłoszenie o zamówieniu - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU SUWALSKIEGO z podziałem na części.
Dodano dnia: 2024-09-13Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Suwalskiego. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części:
CZĘŚĆ I – UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU SUWALSKIEGO
CZĘŚĆ II – UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POWIATU SUWALSKIEGO
CZĘŚĆ III – UBEZPIECZENIE ZWIERZĄT POWIATU SUWALSKIEGO -
Ogłoszenie o zamówieniu - „ Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym ”
Dodano dnia: 2024-09-04Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu, polegająca na usuwaniu i przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu suwalskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, z późń.zm. ). -
Ogłoszenie o zamówieniu - Wymiana pokrycia i naprawa dachu budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce
Dodano dnia: 2024-08-19Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana pokrycia i naprawa dachu budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce". Lokalizacja: gmina Przerośl, Powiat Suwalski, województwo podlaskie.
-
Zarząd Powiatu w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na następujące zadanie: „Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki pod organizację małej gastronomii i ogródka piwnego podczas ŚWIĘTA PLONÓW 2024
Dodano dnia: 2024-07-09Zarząd Powiatu w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na następujące zadanie: „Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki pod organizację małej gastronomii i ogródka piwnego podczas ŚWIĘTA PLONÓW 2024 – Dowspuda w dniu 1 września 2024 r.” -
Ogłoszenie o zamówieniu: Wymiana pokrycia i naprawa dachu budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce
Dodano dnia: 2024-07-04Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana pokrycia i naprawa dachu budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce". Lokalizacja: gmina Przerośl, Powiat Suwalski, województwo podlaskie. -
Informacja o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (..) na 2024 r."
Dodano dnia: 2024-04-22Starostwo Powiatowe w Suwałkach, informuje o unieważnieniu postępowania na zadanie: ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2024 r.” (Dz. U. z 2023 r. poz. 714 z późn. zm). -
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2024 r."
Dodano dnia: 2024-03-28Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Bakałarzewo - Znak: PIR.272.4.2024
Dodano dnia: 2024-03-05Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Bakałarzewo
Znak: PIR.272.4.2024 -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Szypliszki - Znak: PIR.272.3.2024
Dodano dnia: 2024-02-19Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Szypliszki
Znak: PIR.272.3.2024. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Filipów - nr: PIR.272.1.2024
Dodano dnia: 2024-01-10Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Filipów -
Ogłoszenie o zamówieniu - PIR.272.10.2023 Roboty budowlane: Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo
Dodano dnia: 2024-01-02Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2024 - aktualizacja
Dodano dnia: 2024-01-02 -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo
Dodano dnia: 2023-12-21Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 11.12.2023
Dodano dnia: 2023-12-11 -
Zaproszenie do składania ofert na zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Strzelnica w powiecie 2023”
Dodano dnia: 2023-09-14„Dostawa i montaż wirtualnej strzelnicy – systemu szkolno–treningowego w ramach rozwoju sportu strzeleckiego na terenie Powiatu Suwalskiego dla Zespołu Szkół im. gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie”. -
Ogłoszenie o zamówieniu: „Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym”
Dodano dnia: 2023-09-07„Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym” -
Zapytanie ofertowe: Dostawa sprzętu informatycznego.
Dodano dnia: 2023-08-08Projekt realizowany w ramach Umowy o powierzenie grantu o numerze 5508/P/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 -
Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
Dodano dnia: 2023-08-07Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
+ Aktualizacja z dnia 11.09.2023 - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 18.07.2023
Dodano dnia: 2023-07-18 -
Zaproszenie do złożenia oferty: Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki
Dodano dnia: 2023-07-06Zarząd Powiatu w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na następujące zadanie: „Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki pod organizację małej gastronomii i ogródka piwnego podczas Święta Plonów 2023 – Dowspuda w dniu 3 września 2023 r.” -
Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie
Dodano dnia: 2023-07-06Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
-
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 04.07.2023
Dodano dnia: 2023-07-04"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach.