""""""
Logo Powiat Suwalski

STAROSTWO POWIATOWE W SUWAŁKACH

ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. centrala: +48 87 565 92 00,
fax: +48 87 566 47 18

bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

SPIS TELEFONÓW
GODZINY PRACY URZĘDU
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Kasowej przy ul. Świerkowej 60, 16-400 Suwałki
czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Suwałkach
poniedziałek – piątek 7:30-15:30

Wydział Komunikacji,
Wydział Architektury i Budownictwa

poniedziałek - piątek 8:00 - 14:30
Wersja Angielska Serwisu Wersja Litewska Serwisu


""""""
Powiat Suwalski zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej w ramach zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, obejmującego:
Wykonanie robót obejmujących zadaszenie schodów zewnętrznych i wejścia głównego do budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Suwałkach przy ul. Świerkowej 60 wraz z odwodnieniem i remontem schodów (wymiana pochwytów i okładzin schodów wraz z naprawą podłoża).
Roboty będą prowadzone na wejściu do  obiektu użyteczności publicznej czynnego w godzinach 7.30 do 15.30. Zakres robót określa dokumentacja i pomocniczo przedmiar robót.
Wykonawca ma prawo wnosić do zamawiającego zapytania dotyczące zakresu robót. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z przedmiotem zapytania.
Oczekiwany termin realizacji zamówienia osiem tygodni od daty podpisania umowy.
Termin składania ofert w ramach zapytania ofertowego upływa 04.04.2017r. o godz. 12.00. Ofertę można złożyć e-mailem, faxem,  przesłać lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie Starostwa Powiatowego  w Suwałkach, ul. Świerkowa 60.  
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
  • Nazwę i adres Oferenta,
  • Oświadczenie, że wykonawca dysponuje osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania robotami  objętymi zakresem zapytania, wraz z ich wskazaniem i pisemnym zobowiązaniem do udziału w realizacji przedmiotowego zamówienia.
    Natomiast  w przypadku wyboru  najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy,  niezbędne będzie przedłożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, adekwatne do przedmiotu zamówienia (roboty konstrukcyjne, ogólnobudowlane, sanitarne) oraz zaświadczenia o przynależności osoby lub osób uprawnionych do Izby Inżynierów właściwej dla miejsca zamieszkania uprawnionego.
  • Ponadto wykonawca, w terminie 2 dni od daty otrzymania informacji po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedłożenia listy wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji  przedmiotu zapytania.
  • Oświadczenie o posiadaniu minimum trzyletniego doświadczenia w realizacji robót  o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, gdzie przynajmniej wartość jednego zadania nie była mniejsza od ceny zaproponowanej w ofercie oraz  minimum 3 protokoły odbioru robót potwierdzające dobrą jakość oraz terminowość zrealizowanych robót.
  • Oświadczenie o realizacji przedmiotu zamówienia bez udziału podwykonawców lub z udziałem podwykonawców, gdzie ilość robót zleconych podwykonawcom nie może być większa niż część  realizowana bezpośrednio przez Wykonawcę (np. w podwykonawstwie elementy zadaszenia, roboty sanitarne …).
  • Cenę oferty brutto wraz z kosztorysem.
  • Oferta w wersji papierowej musi być opatrzona pieczęcią firmową i podpisem wykonawcy oraz zawierać datę jej sporządzenia.
  • Warunki realizacji robót:
Oferent powinien:
  • Dysponować osobami, które muszą posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w zakresie  zgodnym z przedmiotem zapytania oraz przynależeć do Izby Inżynierów.
  • Posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji robót  o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia potwierdzone złożonym w ofercie oświadczeniem oraz minimum  3 protokoły odbioru robót potwierdzające dobrą jakość oraz terminowość zrealizowanych robót.
  • Zrealizować przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców lub z udziałem podwykonawców, gdzie ilość robót zleconych podwykonawcom nie może być większa niż część  realizowana bezpośrednio przez Wykonawcę (np. w podwykonawstwie zlecenie elementów zadaszenia, roboty sanitarne).
  • Przedłożyć przed podpisaniem umowy imienną listę  wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zapytania.
  • Udzielić Zamawiającemu min 3 lata, maksymalnie 5 lat gwarancji na zrealizowane roboty.
  • Zrealizować przedmiot zapytania w terminie maksymalnie trzech miesięcy.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi, w przypadku posiadania wystarczających  środków finansowych na w/w cel, w oparciu o następujące kryteria:
1.  „Najniższa cena: 80%”, gdzie ilość punktów w tym kryterium będzie liczona następująco:
(najniższa oferowana w postępowaniu cena : cena badanej oferty) x 80% x 100= ….. punktów
2. „Termin realizacji: 10%”, gdzie ilość punktów w tym kryterium będzie liczona następująco:
(najkrótszy oferowany termin: termin  badanej oferty) x 10% x 100= ….. punktów
3. „Gwarancja: 10%), gdzie ilość punktów w tym kryterium będzie liczona następująco:
(3 lata:  okres  gwarancji oferowany w badanej ofercie) x 10% x 100= ….. punktów

Za najkorzystniejszą  zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów z trzech, w/w kryteriów.

O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi faksem/e-mailem.

Sprawę prowadzi Wydział PIR, informacji udziela p. Małgorzata Micał, tel. 87 565 92 73, e-mail: sekretariat@powiat.suwalski.pl.


 - Kliknięcie spowoduje wyświetlenie powiększenia zdjęcia

Wizualizacja zadaszenia

 - Kliknięcie spowoduje wyświetlenie powiększenia zdjęcia

Wizualizacja zadaszenia

Pliki do pobrania

Pozostałe Zamówienia