Zapytanie ofertowe - „Wykonanie ponownej klasyfikacji gruntów po melioracji”.
Dodano dnia: 2017-06-12Starostwo Powiatowe w Suwałkach zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej równowartości 30 000 euro pn. „Wykonanie ponownej klasyfikacji gruntów po melioracji”.
I. Zamawiający:Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Tryb udzielenia zamówienia publicznego.Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro udziela się zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2165 z poźn. zm.) oraz zarządzeniem Starosty Suwalskiego Nr 17/2015 z dnia 26 maja 2015 r. w sprawie ramowych procedur wydatków publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem opracowania jest ponowna klasyfikacja gruntów po melioracji i aktualizacja klasyfikacji zmienionych użytków gruntowych:
o pow. ok..66 ha, obręb Lipówka, gm. Raczki, województwo podlaskie,
o pow. ok..76 ha, obręby Nowa Wieś i Bakałarzewo, gm. Bakałarzewo, województwo podlaskie.
Szczegółowy zakres prac określają warunki techniczne (załącznik nr 1).
IV. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJDopuszcza się składanie ofert częściowych z podziałem na następujące zadania:
Zadanie nr 1 obręb Lipówka, gm. Raczki
Zadanie nr 2 obręby Nowa Wieś i Bakałarzewo, gm. Bakałarzewo
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIATermin realizacji zamówienia ustalono na dzień 13.11.2017 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy złożą ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami, dokumentami oraz:
l) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 3 lata;
2) posiadają uprawnienia dc wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania takich czynności wynikające ze sporządzenia w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 projektów ustalenia klasyfikacji gruntów
b) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (zakres 2);
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki są przez wykonawcę spełnione.
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 3);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
3) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;
4) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (dotyczy to również w przypadku konsorcjum);
5) parafowany na wszystkich stronach przez wykonawcę lub osobę należycie umocowaną wzór umowy (wg załącznika nr 4),
6) lista osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich wykształcenia i numeru uprawnień,
2. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby.
VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW1. Wykonawcy korespondencję kierują do Zamawiającego na adres:
STAROSTWO POWIATOWE W SUWAŁKACH
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
Korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres (pokój Nr 20 Biuro Obsługi Klienta).
IX. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMIOsobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Ryszard Jan Kalinowski tel. 87 565 92 20 w godz. 8.00-15.00
Halina Wasilewska tel. 87 565 92 23 w godz. 8.00-15.00
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄTermin związania wykonawców złożoną ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
XI. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY1. Ofertę należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.
3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Żadne z dokumentów wchodzących w skład oferty, także te złożone w formie oryginału nie podlegają zwrotowi.
4. Oferta pod rygorem nieważności musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
6. Zamawiający zaleca, aby wszystkie zapisane strony dokumentów składających się na ofertę były kolejno ponumerowane.
7. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób (uniemożliwiający jej samoistną dekompletację) ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta, włożona w segregator), oferta zawierała spis treści a strona tytułowa oferty zawierała następujące informacje:
1) temat postępowania na jaki oferta jest składana,
2) nazwa Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta jest składana przez konsorcjum powinny zostać wyszczególnione wszystkie poszczególne firmy tworzące konsorcjum z podaniem ich nazw, danych adresowych oraz wskazaniem lidera konsorcjum,
3) adres siedziby Wykonawcy, adres do korespondencji (jeżeli jest inny niż adres siedziby), nr telefonu, nr faksu, osoba do kontaktu.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę).
XII. MODYFIKACJA I WYCOFYWANIE OFERTY1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.
2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, tj. w zamkniętej kopercie, odpowiednio oznakowanej z dopiskiem „ZMIANA”.
3. Koperty oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzanie zmian) z napisem na kopercie „WYCOFANIE”.
5. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy, koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT1. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie/paczce zaadresowanej jak poniżej:
2. Oferta powinna zostać opakowana w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert oraz posiadać swój identyfikator, w postaci pieczątki firmy.
3. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju Nr 20 (Biuro Obsługi Klienta).
4. Termin składania ofert upływa w dniu 26.06.2017 r. o godz. 9.00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
5. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.06.2017 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 24.
XIV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY1. Wykonawca zobowiązany jest do podania ogólnej wartości całości zamówienia wyrażonej w kwocie netto plus należny podatek od towarów i usług VAT oraz ogólnej kwoty brutto.
2. Ceny określone w ofercie przetargowej powinny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (np. opłata licencyjna, zezwolenia, koszty transportu itp.) oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Podane ceny nie podlegają zmianom przez okres obowiązywania umowy.
3. Wszystkie ceny przedstawione w ofercie przetargowej muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia: końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza).
4. Cena całości zamówienia jak i ceny jednostkowe winny być wyrażone w złotych polskich.
XV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄWszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
XVI. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: CENA brutto– 95%
Okres gwarancji – 5%
Liczba punktów, jaką każda z ofert otrzyma za stopień spełniania kryteriów, będzie obliczona wg następującej zależności:
a) Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto zamówienia”
Cena brutto najtańszej oferty
Pc = .................................................................................... x 95 pkt
Cena brutto badanej oferty
b) W zależności od zaproponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyzna:
- za okres gwarancji 36 miesięcy – 0 pkt
- za okres gwarancji od 37 miesięcy do 48 miesięcy – 3 pkt
- za okres gwarancji od 49 miesięcy do 60 miesięcy – 5 pkt
2. Oferta, z najwyższym wynikiem sumy punktów w kryterium cena i okres gwarancji, zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
XVII. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO1. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru umowy Zamawiającego.
2. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom.
3. Przyjęcie niniejszych postanowień umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia oferty.
4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informację, o której mowa w ust. 4, również na stronie internetowej www.powiat.suwalski.pl oraz miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
8. Dopuszcza się zmiany zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
XVIII. ODRZUCENIE OFERTYZamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
1. Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2. Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
3. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
XIX. ZAŁĄCZNIKI1. Załącznik nr 1 – Warunki Techniczne
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta o udzieleniu gwarancji
3. Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
4. Załącznik nr 4 – Umowa
Pliki do pobrania
Pozostałe Zamówienia
-
Informacja o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (..) na 2024 r."
Dodano dnia: 2024-04-22Starostwo Powiatowe w Suwałkach, informuje o unieważnieniu postępowania na zadanie: ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2024 r.” (Dz. U. z 2023 r. poz. 714 z późn. zm). -
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2024 r."
Dodano dnia: 2024-03-28Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Bakałarzewo - Znak: PIR.272.4.2024
Dodano dnia: 2024-03-05Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Bakałarzewo
Znak: PIR.272.4.2024 -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Szypliszki - Znak: PIR.272.3.2024
Dodano dnia: 2024-02-19Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Szypliszki
Znak: PIR.272.3.2024. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Filipów - nr: PIR.272.1.2024
Dodano dnia: 2024-01-10Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Filipów -
Ogłoszenie o zamówieniu - PIR.272.10.2023 Roboty budowlane: Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo
Dodano dnia: 2024-01-02Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2024
Dodano dnia: 2024-01-02 -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo
Dodano dnia: 2023-12-21Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 11.12.2023
Dodano dnia: 2023-12-11 -
Zaproszenie do składania ofert na zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Strzelnica w powiecie 2023”
Dodano dnia: 2023-09-14„Dostawa i montaż wirtualnej strzelnicy – systemu szkolno–treningowego w ramach rozwoju sportu strzeleckiego na terenie Powiatu Suwalskiego dla Zespołu Szkół im. gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie”. -
Ogłoszenie o zamówieniu: „Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym”
Dodano dnia: 2023-09-07„Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Suwalskiego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym” -
Zapytanie ofertowe: Dostawa sprzętu informatycznego.
Dodano dnia: 2023-08-08Projekt realizowany w ramach Umowy o powierzenie grantu o numerze 5508/P/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 -
Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
Dodano dnia: 2023-08-07Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
+ Aktualizacja z dnia 11.09.2023 - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 18.07.2023
Dodano dnia: 2023-07-18 -
Zaproszenie do złożenia oferty: Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki
Dodano dnia: 2023-07-06Zarząd Powiatu w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na następujące zadanie: „Dzierżawa części nieruchomości położonej w obrębie Dowspuda gm. Raczki pod organizację małej gastronomii i ogródka piwnego podczas Święta Plonów 2023 – Dowspuda w dniu 3 września 2023 r.” -
Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie
Dodano dnia: 2023-07-06Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zewnętrznej instalacji c.o., wodociągowej i c.w.u. z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową i przebudową pomieszczeń na kotłownie gazowe w budynkach internatu, szkoły i biurowym w Dowspudzie.
-
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 04.07.2023
Dodano dnia: 2023-07-04"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Informacja o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (..) na 2023 r."
Dodano dnia: 2023-04-18Starostwo Powiatowe w Suwałkach informuje o unieważnieniu postępowania "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2023 r.” -
Ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu „BLIŹNIAK” Zespołu Szkół im. Gen. L. M. Paca w Dowspudzie w celu poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej i przystosowania dla osób niepełnosprawnych- I Etap
Dodano dnia: 2023-04-13Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu „BLIŹNIAK” Zespołu Szkół im. Gen. L. M. Paca w Dowspudzie w celu poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej i przystosowania dla osób niepełnosprawnych- I Etap.+ aktualizacja z dnia 26.04.2023 r. - zmiana SWZ - wydłużenie terminu składania ofert
+ aktualizacja z dnia 02.05.2023 r. - pytania i odpowiedzi+ aktualizacja z dnia 02.05.2023 r. - zmiana SWZ - wydłużenie terminu składania ofert -
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego (...) na 2023 r."
Dodano dnia: 2023-03-27Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 23.02.2023
Dodano dnia: 2023-02-23"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl [nr postępowania PIR.272.2.2023]
Dodano dnia: 2023-02-08Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja - przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 6.02.2023
Dodano dnia: 2023-02-06"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane: Modernizacja przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl
Dodano dnia: 2023-01-12Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja - przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gminy Wiżajny, Rutka Tartak, Raczki, Przerośl.
+ aktualizacja z dnia 30.01.2023 r. - informacja o unieważnieniu postępowania+ aktualizacja z dnia 27.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi
+ aktualizacja z dnia 25.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi,
- wydłużenie terminu na składanie ofert.+ aktualizacja z dnia 24.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi+ aktualizacja z dnia 19.01.2023 r. - pytania i odpowiedzi -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023 - aktualizacja 9.01.2023
Dodano dnia: 2023-01-09"Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Powiatu Suwalskiego", jakie zamierza przeprowadzić w 2023 roku Starostwo Powiatowe w Suwałkach. -
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023
Dodano dnia: 2022-11-21 -
Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: Opracowanie graficzne, skład i druk publikacji w ramach projektu „Transgraniczne dziedzictwo rodu Paców bazą wspólnego rozwoju turystycznego” współfinansowanego ze środków UE
Dodano dnia: 2022-10-27+ aktualizacja z dnia 09.11.2022 r. - informacja z wyboru oferty
+ aktualizacja z dnia 07.11.2022 r. - informacja z otwarcia ofert
+ aktualizacja z dnia 03.11.2022 r.
+ aktualizacja z dnia 31.10.2022 r.